De gemeenteraad neemt kennis van de genomen besluiten door het college van burgemeester en schepenen aangaande de reglementen inzake personeelsaangelegenheden, het gezamenlijk organogram en de personeelsformatie, voor het jaar 2024.
Tijdens de zitting van de gemeenteraad van 16 maart 2023 werd de bevoegdheid voor de vaststelling van de reglementen inzake personeelsaangelegenheden, het gezamenlijk organogram en de personeelsformatie aan het college van burgemeester en schepenen gedelegeerd. Hierover dient jaarlijks gerapporteerd te worden aan de gemeenteraad.
Door de delegatie van de reglementen in verband met personeelsaangelegenheden, de formatie en het gezamenlijk organogram is er meer ruimte voor lokale autonomie, lokaal maatwerk en lokale draagkracht alsook het sneller en flexibeler omgaan met wijzigingen in taken/opdrachten/behoeften die een impact hebben op de (diensten)organisatie.
Voor het jaar 2024 werden volgende beslissingen genomen door het college van burgemeester en schepenen:
De desbetreffende besluiten worden in bijlage toegevoegd aan dit besluit.
Enig artikel- De gemeenteraad neemt kennis van de genomen besluiten door het college van burgemeester en schepenen aangaande de reglementen inzake personeelsaangelegenheden, het gezamenlijk organogram en de personeelsformatie, voor het jaar 2024.